REPERTUAR:

18 września /wtorek/

19 września /środa/

20 września /czwartek/

  • na czarno seanse w KICE
  • na zielono seanse w SOFIE
  • na czerwono seanse w PUFIE
  • Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
    Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.

Cennik:

poniedziałek, środa, czwartek

16 zł /normalne/

13 zł /ulgowe/

12 zł /seniorzy/

wtorek - święto dobrego kina

12 zł /każdy bilet/

piątek - niedziela i święta

18 zł /normalne/

14 zł /ulgowe/

12 zł /seniorzy/

W INTERNECIE TANIEJ
kup bilet przez internet a otrzymasz rabat 1zł
od ceny biletu w kasie

Promocja nie dotyczy wydarzeń specjalnych!

Akceptujemy:

Godziny otwarcia:

10:00 - 22:00

Rezerwacja biletów:

tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl

Newsletter

wejdź do strefy ludzi dobrze poinformowanych,
droga wiedzie... TĘDY

Zwiastuny

Jak nas znaleźć:

ul.Ignacego Krasickiego 18
30-503 Kraków


Pokaz KIKA na wiekszej mapie

Polecamy:

KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF

NIĆ WIDMO

tytuł oryginalny: Phantom Thread

reżyseria: Paul Thomas Anderson

kraj i rok produkcji: USA 2017

czas trwania: 130'

data premiery: 2018-02-23

original language: English


Londyn, lata pięćdziesiąte. Słynny krawiec Reynolds Woodcock wraz z siostrą Cyril stanowią centrum brytyjskiej mody, ubierając gwiazdy filmowe, rodzinę królewską, socjetę, damy i debiutantki. Wszystko to w wytwornym stylu The House of Woodcock.
Przez życie Woodcocka przewija się mnóstwo kobiet, inspirują go, towarzyszą, on wciąż pozostaje kawalerem. Aż do momentu, w którym w jego życiu pojawia się Alma, która wkrótce staje się jego muzą i kochanką. Jego uporządkowane życie burzy miłość.

W swym najnowszym filmie Paul Thomas Anderson maluje fascynujący portret artystycznego szału oraz kobiet, które sprawiają, że świat nie przestaje się kręcić. To ósmy film w dorobku Andersona i druga współpraca z Day-Lewisem.