Polecamy


REPERTUAR:

12 sierpnia 2022 /piątek/

  • na czarno seanse w KICE
  • na zielono seanse w SOFIE
  • na niebiesko seanse w BIBIE
  • na czerwono seanse w PUFIE
  • Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
    Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.

Cennik:

poniedziałek, środa, czwartek

22 zł /normalne/

18 zł /ulgowe/

15 zł /seniorzy/

wtorek - święto dobrego kina

15 zł /każdy bilet/

piątek - niedziela i święta

24 zł /normalne/

18 zł /ulgowe/

15 zł /seniorzy/

przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych


Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL

Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:

mojeekino.pl

Akceptujemy:

Godziny otwarcia:

10:00 - 22:00

Kontakt:

tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl

Jak nas znaleźć:

ul.Ignacego Krasickiego 18
30-503 Kraków


Pokaz KIKA na wiekszej mapie

Polecamy:

KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF

PIOSENKI O MIŁOŚCI

tytuł oryginalny: Songs about love

reżyseria: Tomasz Habowski

występują: Justyna Święs, Tomasz Włosok, Andrzej Grabowski, Patrycja Volny

kraj i rok produkcji: Polska 2021

czas trwania: 90'

data premiery: 2022-03-25

original language: Polish with English and Ukrainian subtitles

„Piosenki o miłości” okazały się największym przebojem ostatniego festiwalu w Gdyni. Debiut Tomasza Habowskiego to mocny, nowy głos polskiego kina. Słodko-gorzki jak najlepszy indie popowy kawałek i uderzający w najczulsze struny – tam gdzie miłość spotyka się z kalkulacją, a pasja z karierą. Romantyczne „Piosenki...” zachwycą z pewnością fanów „Frances Ha”, „Once” czy „Przed wschodem słońca”.

Ona jest dziewczyną z bloku w małym mieście, on pochodzi z zamożnej, znanej warszawskiej rodziny. Ona kelneruje i śpiewa o tym, co jej w duszy gra, on marzy o wydaniu płyty, którą utarłby nosa sławnemu ojcu-aktorowi. Poznają się, gdy ona obsługuje przyjęcie, na którym on się bawi. Połączy ich miłość do muzyki, rozdzielą ambicje i marzenia. Kruche uczucie, które rodzi się między nimi, cały czas wystawiane jest na próbę: ona wciąż przed nim ucieka, on potrafi łgać jak z nut. Czy dwa tak różne brzmienia mogą się zestroić? Ile razy w życiu możliwy jest bis?

Film Tomasza Habowskiego to także opowieść o kobiecej walce o niezależność i dochodzeniu do własnego głosu. Debiutująca w kinie wokalistka The Dumplings, Justyna Święs, wykreowała postać, która łączy niesamowity talent z równie potężnym brakiem wiary w siebie. Ale „Piosenki o miłości” śpiewane są w duecie: Święs i świetny w roli pogubionego chłopaka Tomasz Włosok („Boże Ciało”, „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa”) tworzą elektryzującą parę, między którą emocje przeskakują jak iskry. Wokół nich orbitują gwiazdy sceny i ekranu, między innymi Andrzej Grabowski, Patrycja Volny, Krzysztof Zalewski, Iga „Ofelia” Krefft. Fantastyczną muzykę do filmu skomponował Kamil „Holden” Kryszak, współpracujący z Marceliną czy duetem Karaś/Rogucki.

SONGS ABOUT LOVE
Set in present-day Warsaw, a bitter-sweet story about searching for your own identity. Robert, a young musician living in the shadow of his successful father, rebels against his father’s authority. On meeting a novice small-town vocalist, he is confronted with the nature of his inner struggle. In the face of a conflict between feeling and ambition, their joint musical project is left hanging in the air. The film is the director’s feature-length debut.

Пісні про кохання
Вона – дівчина з багатоповерхівки у маленькому містечку, він – із заможної, відомої варшавської родини. Вона офіціантка, яка співає про те, що грає на душі, він мріє випустити альбом, щоб втерти носа батькові, відомому актору. Вони познайомляться на вечірці, де вона працюватиме, а він розважатиметься. Їх об’єднає любов до музики, а розлучать амбіції та мрії. Крихке почуття, яке зароджується між ними, безупинно піддається випробуванню: вона постійно від нього тікає, він – бреше як по нотах. Чи можуть два настільки різні звучання гармоніювати? Скільки разів у житті можливий вихід на біс?