Polecamy
REPERTUAR:
21 listopada 2024 /czwartek/
- 10:45 PADDINGTON W PERU, 103'
- 12:30 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 12:45 PADDINGTON W PERU, 103'
- 14:15 MOJE ULUBIONE CIASTO, 97'
- 14:45 PADDINGTON W PERU, 103'
- 15:30 NIE OBIECUJCIE SOBIE ZBYT WIELE PO KOŃCU ŚWIATA, 163'
- 16:15 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 16:30 PRAWDZIWY BÓL, 90'
- 16:45 KONKLAWE, 120'
- 18:15 ZŁA NIE MA, 106'
- 18:45 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 19:00 NATURALNA DZIKOŚĆ SERCA, 83'
- 20:00 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 20:15 SUBSTANCJA, 140'
- 20:45 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 21:00 PRAWDZIWY BÓL, 90'
22 listopada 2024 /piątek/
- 11:30 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 11:45 PADDINGTON W PERU, 103'
- 13:45 PADDINGTON W PERU, 103'
- 14:15 NATURALNA DZIKOŚĆ SERCA, 83'
- 15:45 ZŁA NIE MA, 106'
- 16:00 NIE OBIECUJCIE SOBIE ZBYT WIELE PO KOŃCU ŚWIATA, 163'
- 16:30 SIMONA KOSSAK, 100'
- 16:45 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 17:45 KONKLAWE, 120'
- 18:15 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 18:30 PRAWDZIWY BÓL, 90'
- 19:00 MOJE ULUBIONE CIASTO, 97'
- 20:00 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 20:15 SUBSTANCJA, 140'
- 20:30 SIMONA KOSSAK, 100'
- 20:45 VENI VIDI VICI, 86'
23 listopada 2024 /sobota/
- 11:30 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 11:45 PADDINGTON W PERU, 103'
- 12:15 VENI VIDI VICI, 86'
- 12:30 SIMONA KOSSAK, 100'
- 13:45 PADDINGTON W PERU, 103'
- 14:00 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 14:15 NATURALNA DZIKOŚĆ SERCA, 83'
- 14:30 PRAWDZIWY BÓL, 90'
- 15:45 ZŁA NIE MA, 106'
- 16:00 NIE OBIECUJCIE SOBIE ZBYT WIELE PO KOŃCU ŚWIATA, 163'
- 16:30 SIMONA KOSSAK, 100'
- 16:45 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 17:45 KONKLAWE, 120'
- 18:15 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 18:30 PRAWDZIWY BÓL, 90'
- 19:00 MOJE ULUBIONE CIASTO, 97'
- 20:00 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 20:15 SUBSTANCJA, 140'
- 20:30 SIMONA KOSSAK, 100'
- 20:45 VENI VIDI VICI, 86'
24 listopada 2024 /niedziela/
- 13:45 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 14:00 ZŁA NIE MA, 106'
- 14:15 NATURALNA DZIKOŚĆ SERCA, 83'
- 14:45 PRAWDZIWY BÓL, 90'
- 16:00 NIE OBIECUJCIE SOBIE ZBYT WIELE PO KOŃCU ŚWIATA, 163'
- 16:15 SIMONA KOSSAK, 100'
- 16:45 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 18:15 SIMONA KOSSAK, 100'
- 18:30 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 18:45 PRAWDZIWY BÓL, 90'
- 19:00 MOJE ULUBIONE CIASTO, 97'
- 20:00 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 20:15 SUBSTANCJA, 140'
- 20:30 KONKLAWE, 120'
- 20:45 VENI VIDI VICI, 86'
25 listopada 2024 /poniedziałek/
- 15:00 PADDINGTON W PERU, 103'
- 16:00 NIE OBIECUJCIE SOBIE ZBYT WIELE PO KOŃCU ŚWIATA, 163'
- 16:30 SIMONA KOSSAK, 100'
- 16:45 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 18:00 KONKLAWE, 120'
- 18:15 WANDA RUTKIEWICZ. OSTATNIA WYPRAWA, 80'
- 18:30 PRAWDZIWY BÓL, 90'
- 19:00 MOJE ULUBIONE CIASTO, 97'
- 20:00 BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'
- 20:15 SUBSTANCJA, 140'
- 20:30 SIMONA KOSSAK, 100'
- 20:45 VENI VIDI VICI, 86'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 25 zł /normalne/
22 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 28 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
28 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
30 zł /normalne/
26 zł /ulgowe*/
mała KIKA
16zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
30zł***
Karnety
Karnet "5+" - 99 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 180 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny", zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:
Godziny otwarcia:
wt - ndz: 10:00 - 22:00
pn: 15:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
O-BI, O-BA: KONIEC CYWILIZACJI
tytuł oryginalny: O-bi, O-ba: The End of Civilization
reżyseria: Piotr Szulkin
występują: Jerzy Stuhr, Krystyna Janda, Mariusz Dmochowski
kraj i rok produkcji: Polska 1984
czas trwania: 85'
data premiery: 1985-01-28
original language: Polish with English subtitles
W wyniku wojny atomowej Ziemia nie nadaje się już do życia. Ludzkość schroniła się w betonowym schronie w oczekiwaniu na przybycie Arki, która przeniesie ich w bezpiecznie miejsce. Ocalała garstka Ziemian ulega degeneracji w wyniku strachu, głodu, choroby. Mit Arki, który utrzymuje ich przy życiu, a zarazem doprowadza do szaleństwa, jest efektem działań propagandowych rządu. Soft (J. Stuhr), funkcjonariusz służby bezpieczeństwa brał udział w przeprowadzeniu ocalałych do schronu, a teraz po roku wraz z nimi sięga dna egzystencji. Tymczasem sklepienie schronu grozi zawaleniem. Soft próbuje namówić Konstruktora do naprawy mechanizmu kopuły, która chroni przed radioaktywnym promieniowaniem. Kiedy kopuła pęka, tłum rzuca się w kierunku światła w przekonaniu, że wydarza się cud.
Film science-fiction autorstwa Piotra Szulkina, który stanowi trzecią część postapokaliptycznej serii wraz z "Golemem", "Wojną światów – następne stulecie", "Ga, ga. Chwała bohaterom". Fantastyczny kostium kryje nastrój beznadziei okresu stanu wojennego. W obsadzie aktorskiej ponownie Krystyna Janda, Marek Walczewski i Mariusz Dmochowski. Wśród znakomitych współtwórców filmu warto wymienić Witolda Sobocińskiego – autora „niebieskich” zdjęć i Jerzego Satanowskiego – autora muzyki.
Na 10. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdańsku Andrzej Kowalczyk zdobył Nagrodę za Scenografię (1985).
As a result of a nuclear war, the Earth is no longer suitable for life. People decide to hide in a concrete shelter and wait for the arrival of the mythical Ark, which would transport them to a safe place. The handful of survivors degenerate due to fear, hunger, and disease. The myth of the Ark, which both keeps them alive and at the same time drives them crazy, is the result of the government's propaganda. Soft (J. Stuhr), an officer of the security service, took part in the process of transporting the survivors to the shelter. Now, one year later, the man hits rock bottom. Meanwhile, the shelter's vault is in a bad condition. Soft tries to convince the Constructor to repair the mechanism of the dome that protects people against radioactive radiation. As the dome cracks, the crowd rushes towards the light, hoping for a miracle.
A science-fiction film by Piotr Szulkin, it is the third part of the director’s post-apocalyptic series that includes: "Golem", "Wojna światów – następne stulecie", "Ga, ga. Chwała bohaterom". The fantastic costume conceals the hopeless mood of the martial law period. The cast again includes Krystyna Janda (Gea), Marek Walczewski (Soft's boss), Mariusz Dmochowski (the millionaire). A lot of great artists worked on the film. It is especially good to mention Witold Sobociński (the author of the "blue" photos) and Jerzy Satanowski (the author of the music).
At the 10th Polish Film Festival in Gdańsk, Andrzej Kowalczyk won the Scenography Award (1985).