Polecamy
REPERTUAR:
14 listopada 2025 /piątek/
-
11:00
KICIA KOCIA MA BRACISZKA, 45'
-
11:45
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
12:00
KICIA KOCIA MA BRACISZKA, 45'
-
13:00
SIRÂT, 115'
-
13:45
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
-
15:15
MIŁOŚĆ, 119'
-
15:45
BUGONIA, 120'
-
16:15
SILVER, 78'
-
16:30
LISTY Z WILCZEJ, 97'
-
17:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
17:45
SIRÂT, 115'
-
18:00
OSTATNI WIKING, 116'
-
18:15
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
19:30
DIAMENTY, 135'
-
20:00
FUNNY GAMES, 108'
-
20:15
BUGONIA, 120'
-
20:30
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
15 listopada 2025 /sobota/
-
11:00
KICIA KOCIA MA BRACISZKA, 45'
-
11:45
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
12:00
KICIA KOCIA MA BRACISZKA, 45'
-
12:15
SILVER, 78'
-
12:30
VELAZQUEZ I JEGO TAJEMNICA, 90'
-
13:00
SIRÂT, 115'
-
13:45
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
-
14:00
FUNNY GAMES, 108'
-
14:30
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
15:15
MIŁOŚĆ, 119'
-
15:45
BUGONIA, 120'
-
16:15
SILVER, 78'
-
16:30
LISTY Z WILCZEJ, 97'
-
17:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
17:45
CINEMA PARADISO, 123'
-
18:00
OSTATNI WIKING, 116'
-
18:15
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
19:30
MIŁOŚĆ, 119'
-
20:00
SIRÂT, 115'
-
20:15
BUGONIA, 120'
-
20:30
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
16 listopada 2025 /niedziela/
-
12:15
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
12:45
KICIA KOCIA MA BRACISZKA, 45'
-
13:00
SIRÂT, 115'
-
13:45
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
-
14:00
CINEMA PARADISO, 123'
-
14:15
BUGONIA, 120'
-
15:15
MIŁOŚĆ, 119'
-
16:15
SILVER, 78'
-
16:30
LISTY Z WILCZEJ, 97'
-
17:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
17:45
SIRÂT, 115'
-
18:00
OSTATNI WIKING, 116'
-
18:15
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
19:30
MIŁOŚĆ, 119'
-
20:00
FUNNY GAMES, 108'
-
20:15
BUGONIA, 120'
-
20:30
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
17 listopada 2025 /poniedziałek/
-
15:15
MIŁOŚĆ, 119'
-
15:45
BUGONIA, 120'
-
16:15
SILVER, 78'
-
16:30
LISTY Z WILCZEJ, 97'
-
17:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
17:45
SIRÂT, 115'
-
18:00
OSTATNI WIKING, 116'
-
18:15
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
19:30
DIAMENTY, 135'
-
20:00
FUNNY GAMES, 108'
-
20:15
BUGONIA, 120'
-
20:30
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
18 listopada 2025 /wtorek/
-
12:00
KICIA KOCIA MA BRACISZKA, 45'
-
13:00
SIRÂT, 115'
-
13:45
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
-
15:15
MIŁOŚĆ, 119'
-
15:45
BUGONIA, 120'
-
16:15
SILVER, 78'
-
16:30
LISTY Z WILCZEJ, 97'
-
17:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
17:45
SIRÂT, 115'
-
18:00
OSTATNI WIKING, 116'
-
18:15
BYĆ KOCHANĄ, 101'
-
19:30
DIAMENTY, 135'
-
20:00
FUNNY GAMES, 108'
-
20:15
BUGONIA, 120'
-
20:30
DOM DOBRY, 107' (English subtitles)
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 9 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
30 zł /normalne/
26 zł /ulgowe*/
mała KIKA
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
30zł***
Karnety
Karnet "5+" - 120 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 200 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny",
zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:
Godziny otwarcia:
wt - ndz: 10:00 - 22:00
pn: 15:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
JAK BYĆ KOCHANĄ
tytuł oryginalny: Jak być kochaną / How To Be Loved
reżyseria: Wojciech Jerzy Has
występują: Barbara Krafftówna, Zbigniew Cybulski
kraj i rok produkcji: Polska 1962
czas trwania: 101'
data premiery: 1963-01-11
original language: Polish with English subtitles
Podczas podróży lotniczej aktorka Felicja wspomina czasy II wojny światowej. Zakochana w koledze z teatru, Wiktorze Rawiczu, ukrywała go przez niemal całą okupację, ciążył na nim bowiem wyrok śmierci z uwagi na podejrzenie o zabójstwo volksdeutscha Petersa. By uratować ukochanego, Felicja znosi liczne poniżenia, przemoc, gwałt. Liczy jednak, że Rawicz odwzajemni jej uczucie. Gdy kończy się wojna, bohaterka przeżyje kolejne dramatyczne rozczarowania.
Ekranizacja opowiadania Kazimierza Brandysa pod tym samym tytułem zrealizowana przez jednego z najwybitniejszych polskich reżyserów filmowych – Wojciecha Jerzego Hasa. „Jak być kochaną” oparty jest na monologach wewnętrznych głównej bohaterki. Wspomnienia Felicji przenoszą widzów nie tylko w brutalną rzeczywistość II wojny światowej, naznaczoną cierpieniem, grozą i lękiem, ale również w świat subtelnej, wrażliwej i kochającej młodej dziewczyny, która robi wszystko by uratować kochanego przez siebie i podziwianego mężczyznę.
Barbara Krafftówna stworzyła niezapomnianą i genialną kreację, którą należy uznać za jedną z najwspanialszych kobiecych ról w historii światowego kina. Dzięki swojemu talentowi znakomicie oddała uczucia i emocje towarzyszące jej bohaterce w różnych momentach akcji – od bezgranicznej miłości przez strach i poniżenie do rozczarowania i zgorzknienia. Efektem tego było uznanie krytyków i publiczności oraz nagroda na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w San Francisco w 1963 roku. Partneruje jej Zbigniew Cybulski, który odtwarzając Wiktora Rawicza, kabotyna, tchórza i mitomana, odważnie zrywa z postacią Maćka Chełmickiego z „Popiołu i diamentu” Andrzeja Wajdy.
Felicja (B. Krafftówna), a mature woman and actress, recalls her tragic love from the occupation period during a flight to Paris. She hid a friend from the theater (Z. Cybulski) at her house, they had previously played Ophelia and Hamlet on stage. During the war, there was no time for that. After WWII, Felicja played in totally different plays, more bourgeois. However, that secret and unhappy relationship was still in her heart. Together with "Pożegnania" and "Rozstanie", the film creates a melodramatic triptych of Has from the period of the Polish School. Unlike the films of Wajda or Munk, Has presented an intimate approach to war issues, from a civil perspective. However, in the case of the heroine, the perspective was not less heroic. Maria Kornatowska, a film critic, even considered Has's film better than "Popiół i diament" due to the fact that it presented a woman - "an unknown soldier of the war". She compared it to the French-New-Wave film titled "Hiroshima moja miłość", directed by Alain Resnais. At the San Francisco International Film Festival (1963), the film won the Golden Gate award (best film), Barbara Krafftówna won the best actress award, Kazimierz Brandys won the screenplay award. Moreover, the film got diplomas at festivals in Edinburgh and Cork. It also won the FIPRESCI award in Beirut, and the Golden Duck of the "Film" magazine in Poland.














