Polecamy


REPERTUAR:

26 kwietnia 2024 /piątek/

27 kwietnia 2024 /sobota/

28 kwietnia 2024 /niedziela/

  • na czarno seanse w KICE
  • na zielono seanse w SOFIE
  • na niebiesko seanse w BIBIE
  • na czerwono seanse w PUFIE
  • Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
    Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.







Cennik:

poniedziałek, środa, czwartek

do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

od 16:01 - 24 zł /normalne/

20 zł /ulgowe*/

wtorek - święto dobrego kina

18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

piątek

do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

od 16:01 - 27 zł /normalne/

22 zł /ulgowe*/

sobota - niedziela i święta

27 zł /normalne/

22 zł /ulgowe*/

pokazy przedpremierowe

27 zł /normalne/

24 zł /ulgowe*/

mała KIKA

18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

Bilet Rodzinny

20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/

Bilet Podarunkowy

27zł***

Karnety

Karnet "5+" - 99 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/

Karnet "10+" - 180 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/

* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki

** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny", zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.

*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe

**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych


Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL

Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:

mojeekino.pl

Akceptujemy:

Godziny otwarcia:

10:00 - 22:00

Kontakt:

tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl

Jak nas znaleźć:

ul.Ignacego Krasickiego 18
30-503 Kraków


Pokaz KIKA na wiekszej mapie

Polecamy:

KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF

SZKOŁA BABEL

tytuł oryginalny: La cour de Babel

reżyseria: Julie Bertuccelli

występują:

kraj i rok produkcji: Francja 2014

czas trwania: 94'

data premiery: 0000-00-00

original language: French

Pochodzą z Senegalu, Irlandii, Brazylii, Maroka, Chin... Mają pomiędzy 11 a 15 lat i właśnie przybyli do Francji. Przez rok będą wspólnie uczęszczać do tej samej klasy adaptacyjnej w jednej z paryskich szkół. 24 uczniów, 24 różnych narodowości i dwa wspólne cele: opanować język francuski i odnaleźć się w tutejszej rzeczywistości.

Francuska szkoła staje się prawdziwą wielokulturową areną. Nastolatki pokazane w filmie przechodzą to samo, co każde dziecko w ich wieku, a zatem fizyczne zmiany ciała, kształtowanie poglądów, burze hormonów, a jednak wiele też je różni od francuskich rówieśników. Każdy z nich ma na swoim koncie już sporo życiowych doświadczeń. We Francji znaleźli się ze swoimi rodzinami, za które muszą nierzadko odpowiadać jako jedyne osoby mówiące po francusku. Chociaż borykają się z najróżniejszymi problemami wynikającymi z procesów integracyjnych, jak rasizm czy ksenofobia, patrzą w przyszłość z nadzieją i odwagą. Są prawdziwymi bohaterami.

"Szkoła Babel" w reżyserii współpracowniczki Krzysztofa Kieślowskiego, Julie Bertucelli to niezwykły dokument, rejestrujący fascynujący eksperyment, jakim są klasy adaptacyjne. W tej wielokulturowej grupie odbijają się społeczne niepokoje: wychodzą na jaw wzajemne uprzedzenia, lęk przed innością, jak i stereotypy. Ale dzięki temu filmowi widz nauczy się, w jaki sposób z nimi walczyć, a nie jak je umacniać. To jeden z powodów, dla którego obraz był nominowany do Cezara, odpowiednika francuskich Oscarów dla najlepszego dokumentu.