Polecamy
REPERTUAR:
11 lipca 2025 /piątek/
-
13:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
15:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
15:45
SHAMBHALA, 150'
-
16:15
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
17:30
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
17:45
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
18:00
JAROSŁAW MĄDRY. TEŚĆ EUROPY, 48'
-
18:45
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
19:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:00
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
20:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
20:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
-
21:00
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
12 lipca 2025 /sobota/
-
11:15
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
12:15
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
13:15
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
14:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
15:30
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
16:15
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
19:30
WIELKIE PIĘKNO, 142'
13 lipca 2025 /niedziela/
-
13:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
13:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
14:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
15:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
15:30
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
16:15
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
19:30
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
20:00
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
20:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
14 lipca 2025 /poniedziałek/
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
16:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
18:00
JAROSŁAW MĄDRY. TEŚĆ EUROPY, 48'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
19:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
15 lipca 2025 /wtorek/
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
20:00
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
20:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
20:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 9 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
30 zł /normalne/
26 zł /ulgowe*/
mała KIKA
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
30zł***
Karnety
Karnet "5+" - 120 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 200 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny",
zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
wt - ndz: 10:00 - 22:00
pn: 15:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
RĘCE DO GÓRY

tytuł oryginalny: Hands Up!
reżyseria: Jerzy Skolimowski
występują: Jerzy Skolimowski, Joanna Szczerbic, Tadeusz Łomnicki
kraj i rok produkcji: Polska 1967
czas trwania: 76'
data premiery: 1985-01-21
original language: Polish with English subtitles
Jerzy Skolimowski, reżyser na emigracji po 14 latach wraca do swojego zatrzymanego w 1967 roku filmu o zjeździe absolwentów. Dobrze sytuowani lekarze z balu postanawiają jechać nocą do kolegi, który nie przyjął zaproszenia.
Więcej o filmie: Prolog w kolorze wprowadza w okoliczności realizacji oryginalnego filmu „Ręce do góry”. Po trylogii z Andrzejem Leszczycem reżyser zdecydował się uczynić go jednym z bohaterów – piątki bohaterów, którzy spotykają się po latach na balu absolwentów akademii medycznej. Ich pseudonimy: Zastawa (J. Skolimowski), Opel Rekord (T. Łomnicki), Alfa (J.Szczerbic) i Romeo (A. Hanuszkiewicz), Wartburg (B. Kobiela) sygnalizują status materialny i korzyści czerpane z małej stabilizacji lat 60. Próbą dla ich charakterów okazała się afera z okresu studiów, kiedy w czynie społecznym przygotowali wielkoformatowy portret Stalina, przez przypadek z podwójną parą oczu. Zasadnicza część filmu – czarno-biała opowieść o przyjaciołach – powstała w 1967 roku, ale została zatrzymana przez cenzurę. W wyniku rozmów z urzędnikami Skolimowski podjął decyzję o emigracji. Powrócił do tego filmu, na zaproszenie władz kinematografii w okresie solidarnościowej odwilży i w 1981 roku dokręcił kolorowy prolog, w którym wyjaśnia swoją ówczesną sytuację i obecną kondycję. Ilustruje go zdjęciami z planu filmu „Fałszerstwo” (1981) Volkera Schlondorffa, w którym wystąpił jako aktor w roli fotoreportera w zrujnowanym wojną Bejrucie. Ponadto zdjęciami z Londynu, m.in. marszów poparcia dla Solidarności. Muzykę do filmu skomponował Krzysztof Komeda. Natomiast w prologu wykorzystano fragment Kosmogonii Krzysztofa Pendereckiego. Eseistyczne walory prologu budują też cytaty ze współczesnego polskiego malarstwa: Edwarda Dwurnika, Teresy Pągowskiej, Zdzisława Beksińskiego i inni.
Censored by the Polish authorities, this movie was re-edited and new footage added. It begins with a science fiction motif: abstract images and electronic music take the viewer from ruins of Lebanon to the set of Voelker Schloendorf "The Forgery", where Skolimowski plays a lead role. Another shift takes us to London, where Skolimowski shoots a street scene. There are also shifts into the past with the old footage, featuring a score of Polish actors and actresses in a setting resembling Kantor's experimental theatre.