Polecamy
REPERTUAR:
22 kwietnia 2025 /wtorek/
-
13:00
NIKI, 98'
-
13:15
FLOW, 84'
-
14:45
OPERACJA MALDOROR, 155'
-
15:00
NASIENIE ŚWIĘTEJ FIGI, 167'
-
17:00
FREMONT, 98'
-
17:30
QUEER, 137'
-
17:45
OPERA!, 106'
-
18:00
BOGINI PARTENOPE, 136'
-
19:00
TO NIE MÓJ FILM, 99'
-
20:00
DZIEWCZYNA Z IGŁĄ, 115'
-
20:15
EMILIA PÉREZ, 130'
-
20:30
SANATORIUM POD KLEPSYDRĄ WEDŁUG BRACI QUAY, 75'
-
20:45
DAAAAAALI!, 79'
23 kwietnia 2025 /środa/
-
13:00
NIKI, 98'
-
13:15
FLOW, 84'
-
14:45
OPERACJA MALDOROR, 155'
-
15:00
NASIENIE ŚWIĘTEJ FIGI, 167'
-
17:00
FREMONT, 98'
-
17:30
QUEER, 137'
-
17:45
OPERA!, 106'
-
18:00
BOGINI PARTENOPE, 136'
-
19:00
TO NIE MÓJ FILM, 99'
-
20:00
DZIEWCZYNA Z IGŁĄ, 115'
-
20:15
EMILIA PÉREZ, 130'
-
20:30
SANATORIUM POD KLEPSYDRĄ WEDŁUG BRACI QUAY, 75'
-
20:45
DAAAAAALI!, 79'
24 kwietnia 2025 /czwartek/
-
13:00
NIKI, 98'
-
13:15
FLOW, 84'
-
14:45
OPERACJA MALDOROR, 155'
-
15:00
NASIENIE ŚWIĘTEJ FIGI, 167'
-
17:00
FREMONT, 98'
-
17:30
QUEER, 137'
-
17:45
OPERA!, 106'
-
18:00
BOGINI PARTENOPE, 136'
-
19:00
TO NIE MÓJ FILM, 99'
-
20:00
DZIEWCZYNA Z IGŁĄ, 115'
-
20:15
EMILIA PÉREZ, 130'
-
20:30
SANATORIUM POD KLEPSYDRĄ WEDŁUG BRACI QUAY, 75'
-
20:45
DAAAAAALI!, 79'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 9 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
30 zł /normalne/
26 zł /ulgowe*/
mała KIKA
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
30zł***
Karnety
Karnet "5+" - 120 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 200 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny",
zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
wt - ndz: 10:00 - 22:00
pn: 15:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
THE LAST SHOWGIRL

tytuł oryginalny: The Last Showgirl
reżyseria: Gia Coppola
występują: Pamela Anderson, Jamie Lee Curtis, Dave Bautista, Billie Lourd
kraj i rok produkcji: USA 2024
czas trwania: 85'
data premiery: 2025-04-25
original language: English
Gwiazda Pameli Anderson rozbłyska na nowo! Ikona lat 90. w „The Last Showgirl" powraca na ekrany rolą życia – i to taką, w której pobrzmiewają echa jej własnej biografii. Film w reżyserii Gii Coppoli zdobył Nagrodę Specjalną Jury na festiwalu w San Sebastian, zaś najlepszy występ w karierze przyniósł Anderson pierwszą nominację do Złotego Globu. Na drugim planie towarzyszą jej nominowana do BAFTA za brawurową rolę kelnerki Jamie Lee Curtis (Oscar za „Wszystko wszędzie naraz"), Dave Bautista („Diuna", seria „Strażnicy Galaktyki"), który tym razem nie udaje superbohatera, i Kiernan Shipka („Kod zła", serial „Mad Men"). Gia Coppola z wrażliwością i uwagą godną Seana Bakera opowiada poruszającą historię kobiety, która nie pozwala się zepchnąć na boczny tor.
Shelley (Anderson) występuje w rewii w Las Vegas. Praca jest jej ogromną pasją i sposobem na realizację siebie, dla niej przed laty poświęciła rodzinę. Dziś dowiaduje się, że spektakl, któremu oddała wszystko, schodzi z afisza. Ale choć 57-letnia tancerka słyszy zewsząd, że jej czas już minął, nie zamierza zejść ze sceny. W mieście, które wabi jak fatamorgana, by brutalnie obudzić ze snu, kobieta walczy o swoje marzenia i odzyskanie relacji z córką. Dojrzała tancerka bez klasycznego wykształcenia i matka, która nigdy nie była idealna - Shelly to pełnokrwista bohaterka, której życie nie oszczędza, ale która udowadnia, że koniec może być nowym początkiem. Hołdem dla Anderson i jej historii jest napisana na potrzeby filmu, nominowana do Złotego Globu piosenka Miley Cyrus „Beautiful That Way".
Intymny, rozpięty pomiędzy iluzjami a rzeczywistością, luksusową fasadą a surowym życiem, które toczy się za jej kulisami, „The Last Showgirl" jest także unikatowym portretem miasta. Zwykle pokazywane nocą, rozświetlone neonami niczym park rozrywki, Las Vegas u Gii Coppoli jest filmowane za dnia na ziarnistej taśmie 16 mm, by odsłonić, co kryje się za blichtrem i magią. Niezwykłe uczucie „zamknięcia w akwarium", które może towarzyszyć przebywaniu w stolicy rozrywki, oddają zastosowane specjalne anamorficzne obiektywy. Las Vegas u Coppoli jest miejscem bez kryjącego upływ czasu make-upu, którego splendor nieuchronnie przemija - i które łączy z Shelley wspólna niepewna, ale pełna nadziei przyszłość.