REPERTUAR:

18 września /poniedziałek/

19 września /wtorek/

20 września /środa/

21 września /czwartek/

22 września /piątek/

  • na czarno seanse w KICE
  • na czerwono seanse w PUFIE
  • Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
    Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.

Cennik:

poniedziałek, środa, czwartek

16 zł /normalne/

13 zł /ulgowe/

11 zł /seniorzy/

wtorek - święto dobrego kina

11 zł /każdy bilet/

piątek - niedziela i święta

18 zł /normalne/

14 zł /ulgowe/

11 zł /seniorzy/

W INTERNECIE TANIEJ
kup bilet przez internet a otrzymasz rabat 1zł
od ceny biletu w kasie

Promocja nie dotyczy wydarzeń specjalnych!

Akceptujemy:

Godziny otwarcia:

10:00 - 22:00

Rezerwacja biletów:

tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl

Newsletter

wejdź do strefy ludzi dobrze poinformowanych,
droga wiedzie... TĘDY

Zwiastuny

Jak nas znaleźć:

ul.Ignacego Krasickiego 18
30-503 Kraków


Pokaz KIKA na wiekszej mapie

Polecamy:

KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF

MR GAGA

tytuł oryginalny: Mr. Gaga

reżyseria: Tomer Heymann

kraj i rok produkcji: Izrael, Szwecja, Niemcy, Holandia 2015

czas trwania: 100'

data premiery: 2017-03-10

original language: Hebrew | English


Uważnie wsłuchujcie się w swoje ciało i codziennie przekraczajcie jego ograniczenia - powtarza uczniom Ohad Naharin. Bohater dokumentu Tomera Heymanna, dyrektor artystyczny słynnego Batsheva Dance Company, jest jednym z najbardziej innowacyjnych i oryginalnych współczesnych choreografów, który zmienił myślenie o tej sztuce. Stworzył własny język tańca - GaGa.

Ruch stał się dla niego sposobem rozumienia siebie, oswojenia zwierzęcia, które drzemie w każdym z nas. Przed kamerą choreograf pasjonująco opowiada o swoim dzieciństwie, miłościach, wizji świata. W tych opowieściach odbijają się wojna Jom Kippur, czas służby, praca z Marthą Graham, Nowy Jork lat 70. i 80. W końcu powrót do Izraela.

Ale Mr Gaga to coś więcej niż film biograficzny. Heymanna interesuje, jak te wszystkie doświadczenia odkładają się w człowieku: w jego ciele i sposobie odnoszenia się do rzeczywistości. Jak nieustannie zazębiają się historia, prywatność i sztuka. Pojawia się tu też subtelnie zadane pytanie o poświęcenie artysty. Bo jeśli wszystko wkłada się w taniec, skąd czerpać energię do życia i uczucia dla bliskich?

Ten film porywa jak Pina.