REPERTUAR:

18 maja 2019 /sobota/

19 maja 2019 /niedziela/

20 maja 2019 /poniedziałek/

21 maja 2019 /wtorek/

  • na czarno seanse w KICE
  • na zielono seanse w SOFIE
  • na niebiesko seanse w BIBIE
  • na czerwono seanse w PUFIE
  • Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
    Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.

Cennik:

poniedziałek, środa, czwartek

18 zł /normalne/

14 zł /ulgowe/

13 zł /seniorzy/

wtorek - święto dobrego kina

13 zł /każdy bilet/

piątek - niedziela i święta

20 zł /normalne/

14 zł /ulgowe/

13 zł /seniorzy/

W INTERNECIE TANIEJ
kup bilet przez internet a otrzymasz rabat 1zł
od ceny biletu w kasie

Promocja nie dotyczy wydarzeń specjalnych!

Akceptujemy:

Godziny otwarcia:

10:00 - 22:00

Rezerwacja biletów:

tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl

Newsletter

wejdź do strefy ludzi dobrze poinformowanych,
droga wiedzie... TĘDY

Zwiastuny

Jak nas znaleźć:

ul.Ignacego Krasickiego 18
30-503 Kraków


Pokaz KIKA na wiekszej mapie

Polecamy:

KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF

BOBBI JENE

tytuł oryginalny: Bobbi Jene

reżyseria: Elwira Lind

kraj i rok produkcji: Dania/Szwecja 2017

czas trwania: 95'

data premiery: 2017-11-06

original language: English


Bobbi Jene Smith to amerykańska tancerka o niebanalnym talencie, wizerunku i osobowości. W 2005 roku zdecydowała się wyjechać do Izraela, aby tańczyć w legendarnej grupie Batsheva Dance Company pod kierunkiem słynnego na cały świat tancerza i choreografa Ohada Naharina. To on sprawił, że jej podejście do tańca i ciała nabrało nowego znaczenia, a co więcej – to on również upoważnił ją do nauczania stworzonej przez siebie techniki ruchowej o nazwie Gaga. Jednak po trwającej ponad dekadę udanej gwiazdorskiej karierze w Batsheva Dance Company – ku zaskoczeniu wszystkich – Smith zdecydowała się opuścić Izrael i mieszkającego tam jej życiowego partnera. Postanowiła wrócić do USA i zawalczyć tam o własną artystyczną niezależność. Cel był jeden – wyzwolenie się spod wpływu i cienia sławnego artystycznego mentora-artysty i stworzenie własnych interdyscyplinarnych, osobistych tanecznych spektakli łamiących dotychczasowe granice i stereotypy w myśleniu o ciele i tańcu.