Polecamy
REPERTUAR:
24 kwietnia 2024 /środa/
- 11:45 PODRÓŻ DO KRAINY JUTRA, 85'
- 12:00 LATANIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH, 97'
- 13:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
- 14:00 WARIACI, 117'
- 15:45 CZTERY CÓRKI, 107'
- 16:15 STREFA INTERESÓW, 105'
- 17:30 PERFECT DAYS, 123'
- 18:00 AMY, 127'
- 18:15 LATANIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH, 97'
- 18:30 ANSELM, 93'
- 20:00 PERFECT DAYS, 123'
- 20:15 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 20:30 ANSELM, 93'
- 20:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
25 kwietnia 2024 /czwartek/
- 11:45 PODRÓŻ DO KRAINY JUTRA, 85'
- 13:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
- 15:45 CZTERY CÓRKI, 107'
- 18:00 AMY, 127'
- 18:30 ANSELM, 93'
- 20:15 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 20:30 ANSELM, 93'
- 20:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
- 21:00 LATANIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH, 97'
26 kwietnia 2024 /piątek/
27 kwietnia 2024 /sobota/
28 kwietnia 2024 /niedziela/
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 24 zł /normalne/
20 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
22 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
27 zł /normalne/
22 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
mała KIKA
18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
27zł***
Karnety
Karnet "5+" - 99 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 180 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny", zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:
Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
AIDA
tytuł oryginalny: Quo vadis, Aida?
reżyseria: Jasmila Žbanić
występują: Jasna Djuricic, Izudin Bajrovic, Boris Ler
kraj i rok produkcji: Polska, Niemcy, Francja, Holandia, Norwegia, Austria, Turcja, Rumunia, Bośnia i Hercegowina 2020
czas trwania: 101'
data premiery: 2021-09-17
original language: Serbo-Croatian | Bosnian | English | Dutch | Serbian
To był szok, który nauczył nas, że świat może wywrócić się do góry nogami w ciągu jednej chwili. Życie jest kruche. System jest kruchy. To poczucie stale mi towarzyszy. – mówi Jasmila Žbanić, reżyserka nominowanej do Oscara, pokazywanej w Konkursie Festiwalu w Wenecji „Aidy”. Podobnie jak w głośnej, nagrodzonej przed laty Złotym Niedźwiedziem na Berlinale „Grbavicy”, również i w swoim najnowszym filmie Žbanić podejmuje temat wojny w byłej Jugosławii. A dokładnie masakry w Srebrenicy, gdzie ponad 8 tysięcy bośniackich muzułmanów, mężczyzn i chłopców, zostało zamordowanych przez Serbów na oczach żołnierzy międzynarodowych sił pokojowych.
Ale ta wojna jest inna, bo widziana oczami kobiet: reżyserki i jej tytułowej bohaterki, tłumaczki, desperacko próbującej nazwać i powstrzymać wydarzenia, których grozy nikt nie chce przyjąć do wiadomości. Aida (warta wszystkich nagród, wybitna kreacja Jasny Đuričić) pracuje w bazie ONZ, wokół której gromadzą się tysiące cywilów. Szukając w tłumie męża i synów, wierzy, że uda jej się kogoś przekonać, komuś wytłumaczyć, wybłagać jeden podpis, wynegocjować życie. Ta wstrząsająca, chwytająca za gardło, do głębi poruszająca opowieść o samotności ofiary zbiera rewelacyjne recenzje i rozpala emocje widzów. Opowieść Žbanić ma tak ogromną siłę również dlatego, że okazuje się do szpiku kości współczesna. Jej scenariusz, w którym główną rolę odgrywa bezradność ofiar, cynizm sprawców, słabość instytucji i obojętność świata, powtarza się coraz częściej, coraz intensywniej wszyscy odczuwamy głód solidarności.
Warto dodać, że znaczący wkład w koprodukowaną przez kilka państw „Aidę” mają także polscy członkowie ekipy: muzykę skomponował Antoni Komasa-Łazarkiewicz („Szarlatan”, „Obywatel Jones”), zmontował ją Jarosław Kamiński („Zimna wojna”, „Śniegu już nigdy nie będzie”), nad kostiumami pracowała Małgorzata Karpiuk („Ślepnąc od świateł”), a polską producentką „Aidy” jest Ewa Puszczyńska, która stoi m.in. za oscarowymi sukcesami „Idy” i „Zimnej wojny”.