Polecamy
REPERTUAR:
11 lipca 2025 /piątek/
-
13:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
15:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
15:45
SHAMBHALA, 150'
-
16:15
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
17:30
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
17:45
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
18:00
JAROSŁAW MĄDRY. TEŚĆ EUROPY, 48'
-
18:45
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
19:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:00
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
20:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
20:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
-
21:00
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
12 lipca 2025 /sobota/
-
11:15
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
12:15
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
13:15
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
14:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
15:30
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
16:15
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
19:30
WIELKIE PIĘKNO, 142'
13 lipca 2025 /niedziela/
-
13:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
13:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
14:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
15:00
BASIA. MAM SWÓJ ŚWIAT, 95'
-
15:30
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
16:15
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
19:30
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
20:00
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
20:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
14 lipca 2025 /poniedziałek/
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
16:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
18:00
JAROSŁAW MĄDRY. TEŚĆ EUROPY, 48'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
19:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
15 lipca 2025 /wtorek/
-
13:45
SHAMBHALA, 150'
-
14:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:30
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:45
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
18:15
DZIEWCZYNA Z KOLONII, 112'
-
18:30
DZIECI Z FAVORITEN, 118'
-
20:00
PEWNEGO RAZU W PARYŻU, 124'
-
20:15
WIELKIE PIĘKNO, 142'
-
20:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 9 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
30 zł /normalne/
26 zł /ulgowe*/
mała KIKA
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
30zł***
Karnety
Karnet "5+" - 120 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 200 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny",
zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
wt - ndz: 10:00 - 22:00
pn: 15:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
LAMB

tytuł oryginalny: Lamb
reżyseria: Valdimar Johansson
występują: Noomi Rapace, Ingvar Sigurdsson, Björn Hlynur Haraldsson
kraj i rok produkcji: Islandia/Szwecja/Polska 2021
czas trwania: 106'
data premiery: 2022-01-21
original language: Icelandic
Nastrojowy, niepokojący dramat obyczajowy w zaskakujący sposób wplatający w codzienność elementy baśni i horroru. Intymny, minimalistyczny film – wyróżniony zaproszeniem do canneńskiej sekcji Un Certain Regard – imponuje obsadą, bo w głównej roli zagrała tu gwiazda, Noomi Rapace (Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet, Prometeusz, Tożsamość zdrajcy). Debiut islandzkiego reżysera rozgrywa się na odizolowanej farmie, gdzie młode małżeństwo opiekuje się stadem owiec. Ich surowe, wypełnione pracą życie zmienia się gwałtownie, gdy pewnej nocy w zagrodzie przychodzi na świat niezwykła istota. María i Ingvar zabierają ją do domu, a ich decyzji o przejęciu opieki nad noworodkiem towarzyszy pełne gniewu i rozpaczy beczenie owczej matki. Rosnące napięcie potęguje pojawienie się w domu brata Ingvara: pogubionego muzyka, który ma zawsze puste kieszenie i przynosi ze sobą wyłącznie kłopoty. Reżyser Valdimar Jóhannsson (absolwent sarajewskiej Film.Factory) niespiesznie odkrywa przed nami kolejne karty. Swoją opowieść osnuwa wokół granicy pomiędzy ludzkim i tym, co nie-ludzkie, stawiając pytania o nasze złożone relacje z naturą.