Polecamy
REPERTUAR:
12 sierpnia 2022 /piątek/
-
12:30
A ONI DALEJ GRZESZĄ, DOBRY BOŻE, 98'
-
14:00
GŁUPCY, 107'
-
14:30
POWODZENIA, LEO GRANDE, 97'
-
16:15
PIOSENKI O MIŁOŚCI, 90'
-
16:30
FUCKING BORNHOLM, 99'
-
17:00
A ONI DALEJ GRZESZĄ, DOBRY BOŻE, 98'
-
18:00
STRACONE ZŁUDZENIA, 149'
-
18:15
BIEGACZ, DZIWKA, ARAB, MĄŻ, 100'
-
18:30
POWODZENIA, LEO GRANDE, 97'
-
19:00
A ONI DALEJ GRZESZĄ, DOBRY BOŻE, 98'
-
20:15
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
20:30
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
20:45
GŁUPCY, 107'
-
21:00
POWODZENIA, LEO GRANDE, 97'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
22 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
wtorek - święto dobrego kina
15 zł /każdy bilet/
piątek - niedziela i święta
24 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
DAU NATASZA

tytuł oryginalny: DAU. Natasha
reżyseria: Ilya Khrzhanovskiy, Jekaterina Oertel
występują: Natalia Berezhnaya, Olga Shkabarnya, Vladimir Azhippo
kraj i rok produkcji: Rosja/Ukraina/Niemcy/Wlk. Brytania 2020
czas trwania: 145'
data premiery: 2021-11-19
original language: Russian/Ukrainian/English/French
Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Ten film to coś w rodzaju filmowego odpowiednika stanfordzkiego eksperymentu więziennego, który we wstrząsający sposób odtwarza grozę stalinowskiej opresji.
>
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.