Polecamy
REPERTUAR:
12 sierpnia 2022 /piątek/
-
12:30
A ONI DALEJ GRZESZĄ, DOBRY BOŻE, 98'
-
14:00
GŁUPCY, 107'
-
14:30
POWODZENIA, LEO GRANDE, 97'
-
16:15
PIOSENKI O MIŁOŚCI, 90'
-
16:30
FUCKING BORNHOLM, 99'
-
17:00
A ONI DALEJ GRZESZĄ, DOBRY BOŻE, 98'
-
18:00
STRACONE ZŁUDZENIA, 149'
-
18:15
BIEGACZ, DZIWKA, ARAB, MĄŻ, 100'
-
18:30
POWODZENIA, LEO GRANDE, 97'
-
19:00
A ONI DALEJ GRZESZĄ, DOBRY BOŻE, 98'
-
20:15
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
20:30
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
20:45
GŁUPCY, 107'
-
21:00
POWODZENIA, LEO GRANDE, 97'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
22 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
wtorek - święto dobrego kina
15 zł /każdy bilet/
piątek - niedziela i święta
24 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
C’MON, C’MON

tytuł oryginalny: C’mon, c’mon
reżyseria: Mike Mills
występują: Joaquin Phoenix, Gaby Hoffmann, Woody Norman
kraj i rok produkcji: USA 2021
czas trwania: 108'
data premiery: 2022-01-21
original language: English
Wielki powrót Mike'a Millsa, twórcy niezapomnianych „Debiutantów", a także spektakularny powrót na ekrany Joaquina Phoenixa, który w „C'mon C'mon" zagrał swoją pierwszą od czasów „Jokera" rolę, zaskakując i całkowicie redefiniując swój wizerunek. Jego bohater – Johnny, dziennikarz radiowy – uczy się uważnie słuchać, budować trwałe więzi, naprawiać błędy przeszłości i... przytulać. Kameralny, przepełniony czułością czarno-biały film Millsa buduje mosty pomiędzy pokoleniami, dodaje otuchy i przykleja plastry na nasze najdotkliwsze rany.
Phoenix wciela się w „C'mon C'mon" w nowojorskiego singla, uroczego, ciepłego dziennikarza, który przemierza Amerykę z mikrofonem, pytając dzieciaki i młodzież o ich życie, marzenia, supermoce i plany na przyszłość. Po drodze reporter odwiedza mieszkającą w Los Angeles siostrę (Gaby Hoffman), z którą nie rozmawiał od lat, a która teraz potrzebuje jego pomocy. Żeby wesprzeć ją w opiece nad dziewięcioletnim synkiem (Woody Norman), Johnny zabiera go ze sobą do Nowego Jorku. Wspólna podróż okaże się lekcją cierpliwości, odpowiedzialności i zwyczajnie: dorosłości, której dziennikarz dotąd unikał. Pozwoli mu także zrozumieć, że prawdziwe supermoce to te, którymi władają matki.
Phoenix, Hoffman i Norman tworzą na ekranie fenomenalne, bezbłędnie zgrane trio, a zachwycający naturalnością Woody Norman to zjawisko, jakiego w kinie nie było od lat. Nic dziwnego, że coraz częściej mówi się o Oscarze dla debiutującego w „C'mon C'mon" chłopca. Poruszający film Mike'a Millsa zasłużył zresztą na więcej nominacji. Jest bowiem najlepszą możliwą odpowiedzią na niepokój i niepewność naszych czasów. Uważny, ciepły, skupiony wokół najważniejszych relacji „C'mon C'mon" działa terapeutycznie: uczy wzajemnej troski, okazywania emocji, zszywania naderwanych więzi. Dowodzi też, że najmłodsze pokolenie, które tak chętnie oskarżamy o egoizm, ma nam do zaoferowania o wiele więcej, niż sądzimy. Wystarczy tylko tych dzieciaków uważnie posłuchać. To one są przyszłością.