Polecamy
REPERTUAR:
27 maja 2022 /piątek/
-
10:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
11:45
CHIARA, 121'
-
12:30
INFINITE STORM, 98'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
15:30
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
INFINITE STORM, 98'
-
19:00
KSIĄŻĘ, 96'
-
20:00
CHIARA, 121'
-
20:15
CÓRKA, 121'
-
20:30
BOSCY, 114'
28 maja 2022 /sobota/
-
10:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
12:00
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
12:15
INFINITE STORM, 98'
-
12:30
KSIĄŻĘ, 96'
-
12:45
C’MON, C’MON, 108'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:15
BOSCY, 114'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
14:45
CHIARA, 121'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
INFINITE STORM, 98'
-
19:00
KSIĄŻĘ, 96'
-
20:00
CHIARA, 121'
-
20:15
CÓRKA, 121'
-
20:30
BOSCY, 114'
-
21:00
INFINITE STORM, 98'
29 maja 2022 /niedziela/
-
12:15
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
12:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
12:45
C’MON, C’MON, 108'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
14:45
CHIARA, 121'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
INFINITE STORM, 98'
-
19:00
KSIĄŻĘ, 96'
-
20:00
CHIARA, 121'
-
20:15
CÓRKA, 121'
-
20:30
BOSCY, 114'
-
21:00
INFINITE STORM, 98'
30 maja 2022 /poniedzialek/
-
10:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
11:45
CHIARA, 121'
-
12:30
INFINITE STORM, 98'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
15:30
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
KSIĄŻĘ, 96'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
22 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
wtorek - święto dobrego kina
15 zł /każdy bilet/
piątek - niedziela i święta
24 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
RYTMY CASABLANKI

tytuł oryginalny: Haut et fort
reżyseria: Haut et fort
występują: Ismail Adouab, Meriem Nekkach, Abdelilah Basbousi
kraj i rok produkcji: Francja/Maroko 2021
czas trwania: 101'
data premiery: 2022-05-13
original language: Arabic
"Rytmy Casablanki" zostały uznane przez krytków najbardziej pozytywnym filmem ubiegłorocznego festiwalu w Cannes. To wzruszająca, pełna empatii opowieść o nadziejach młodości, szukaniu własnej drogi oraz rodzinnych sekretach. Film jest tegorocznym marokańskim kandydatem do Oscara oraz pierwszą w historii caneńskiego festiwalu marokańską produkcją pokazywaną w konkursie głównym.
Film Nabila Ayoucha wykorzystuje siłę muzyki, by opowiedzieć o problemach, z jakimi borykają się młodzi ludzie w Casablance. Konfrontuje tradycję z rzeczywistością cyfrową, która całkowicie zmieniła sposoby komunikacji. Mimo wyraźnie nakreślonego społecznego tła i politycznego przesłania „Rytmy Casablanki” zarażają optymizmem i pozytywną energią. Film dla wielbicieli hip-hopu i dla tych, którzy go nie są jego fanami.
Anas to były raper, który podejmuje się pracy w domu kultury w robotniczej dzielnicy największego miasta Maroka - Casablanki. Prowadzone przez niego zajęcia z hip-hopu mają ośmielić jego młodych podopiecznych, by odważniej mówili o swoich problemach.
Hip-hop powstał po to, by wyrazić niezadowolenie i oddać głos tym, którzy są go pozbawieni, tłumaczy uczniom podczas pierwszej lekcji. I zachęca do tego, by zaczęli pisać o swoich doświadczeniach. Z tekstów stopniowo wyłania się obraz codziennego życia nastolatków, które ograniczane jest przez konserwatywną tradycję, religię czy ortodoksyjny model wychowania. Kierowani przez swojego nauczyciela młodzi bohaterowie zaczynają tworzyć wspierającą się społeczność. Z czasem różnice między nimi przestają mieć jakiekolwiek znaczenie. Po raz pierwszy bowiem ktoś oddał im głos, który, gdy raz wybrzmiał, jest niemożliwy do zatrzymania.